000 | 02051nam a2200265zi 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 050406s2003 sp j spa | ||
017 | _aVG 908-2003 | ||
020 | _a978-84-9914-372-9 | ||
080 | 1 | _a087.5:82 | |
100 |
_aToro, Suso de _eaut _9143039 |
||
245 | 0 |
_aMorgún _b: lobo máxico _c/ Suso de Toro |
|
250 | _a1ª ed | ||
260 |
_aVigo _b:Edicións Xerais de Galicia _c,2003 |
||
300 |
_a158 p _c;21cm |
||
490 | 0 |
_aFóra de xogo _v;70 |
|
500 | _aPremio Lecturas Galix, 2005 | ||
505 | _a | ||
520 | 3 | _aA profecía do vello druída da fortaleza de Baroña, onde o rei Brath fora asasinado polo seu fillo Corrub, habíase cumprir: "o que morreu con traizón volverá polo mar, entrará no castro tres veces e entón recuperará o reino usurpado polo seu fillo. E o rei será raíña e a espada será o seu signo". Morgún -aquel meniño aparecido na Lagoa onde moran as señoras da maxia e preto da Laxe do sol e da lúa, a pedra onde están escritos todos os destinos dos vivos- será o brillante guerreiro que libere da indignidade a aquela comunidade que asistirá ao nacemento do seu señor Breogán. Esta novela épica de Suso de Toro ten por narrador a Dous Corvos, un guerreiro que narra o acontecido a Morgún, a quen el chama Lobo Máxico, un heroe celta que foi atopado cando meniño cun ollo de cada cor e cunha manda de lobos protexéndoo. A súa é unha historia chea de sangue, de feitos grandes e portentosos, de loitas, de terríbeis desgracias e de maxia. "Morgún" é un relato épico celta enchido de maxia, profecías, vinganzas e destinos de heroes e semideuses. Unha narración que fusiona o relato de aventuras cos dramas shakesperianos e coas traxedias gregas. Unha novela de espada, maxia e bruxería chamada a converterse nun clásico popular da nosa narrativa. | |
521 | _aBAC | ||
650 |
_aFantasía _9185 |
||
650 |
_aMaxia _9184 |
||
650 |
_aLendas _91853 |
||
856 | _uhttps://www.xerais.gal/catalogos/proyectos_lectura/XG00075002_9999983256.pdf | ||
997 |
_e3 _dValidado |